onsdag 3 februari 2010

Leos lekland, lillebror och makaronipudding.

Idag har jag och gabriel tvättat. Vi gör det tillsammans. Sätter i kläderna i tvättmaskinen, ja till och med hänger upp kläderna tillsammans.
När Gabriel sovit ringer vi till Rikard och frågar om han ska hänga med till Leos lekland. Innan vi åker förbereder jag en makaronipudding så den bara är att ställa in i ugnen när vi kommer hem.
När vi ska åka har motorvärmarsladden frusit fast i bilen. Försöker sparka lös den då min ilska tar överhand men inser att det är dumt efter några sparkar. Hämtar istället varmvatten, då lossnar den.
När vi kommer fram och jag ska börja filma när Rikard och Gabriel klättrar i ställningarna är det slut batteri i filmkameran. Nåja då hinner man leka dessto mer. Vi åker kanor och kastar bollar. Till slut är jag och Rikard så trött att vi vill hem. Dock inte Gabriel. Men mamma bestämmer och så fick det bli. Vi äter makaronipudding i godan ro. Skjutsar sedan hem Rikard och passar på att hälsa på mormor och morfar. Där var det lika muntert som vanligt.

Glömde ju som sagt kameran så jag kan bara visa hur det
kan se ut efter en dag på Leos lekland.




































Mammas och pappas heltokiga hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar