söndag 21 februari 2010

Helgen.

Puh. Barnet sover och jag ska snart gå och lägga mig jag med. Fredagen var superrolig. Först var vi och åt hos Erika som tidigare varit chef på PAVA. När klockan började närma sig sju åkte vi till byalokalen där Klöverträskrevyn skulle äga rum. Där träffade jag Magnus och Margreth. Jans moster och hennes man.
Revyn var oerhört rolig. Jag skrattade så att jag hade ont i magen.
Jag var hemma vid 23-tiden och stupade i säng med en gång.
Lördagen var det jobb som gällde. Jag jobbade kväll och det var den bästa kvällen på länge. Jag hann verkligen med mina patienter och göra det lilla extra.
Idag tog jag med mig en ljudbok och nagellack till jobbet. Jag har hunnit måla naglar, ge taktil massage och verkligen samtala med mina patienter. En underbar helg på jobbet helt enkelt.
Svärmor var barnvakt idag då Jan åkte till Norge tidigt imorse. Tack svärmor.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar