söndag 14 februari 2010

En varm och solig dag.















Idag vaknade Gabriel klockan 05. Jag var så trött så trött. Vi tog pulkan och gick ut. Det var minus 14 ute. Gretchen fick följa för hon har blivit så tjock att hon är tvungen att motionera nu.
Vid halv tio väckte jag Janne. Han gick upp och jag la mig och lyssnade på ljudbok. Vi får som lösa av varandra nu när han vaknar så tidigt. Det är verkligen en tung period nu. Han tar mycket energi.
Efter vilandet tog jag båda hundarna och gick ut. Det var bara minus 1 grad och sol. Det var så skönt. Vi promenerade runt travet. Den vägen har jag och kusin Linda gått många gånger tillsammans.
När jag kom hem åkte vi ut till mor och far. Vi satte Gabriel i risslan som morfar byggt och gick en sväng. Rikard var hemma så vi gick upp på hans rum och busade lite också.
Jag har fotat med med teleobjektiv idag. Det blir jättebra bilder, dock var jag inte alltid så bra på att ställa in skärpan...

1 kommentar: