onsdag 23 mars 2011

Resa resa resa.

Ännu en dag på jobbet. Ganska lugn faktiskt och jag kunde flexa ut 15.00 vilket gjorde att jag hann med en promenad med vovvarna innan jag hämtade min guldklimp.
Jag har pratat med min kusin idag och går allt enligt planerna kommer jag, Gabriel och hundarna flyga ner till Uppsala vecka 15 och hälsa på. Jag längtar verkligen och hoppas på att jag hittar någon billiga resa, dock vill jag åka ändå även om dom är dyra. Jan ska vara i Skövde den veckan och jag är ledig hela veckan utom måndag. Jan säger "vi måste se vad vi har för räkningar först", men jag har redan bestämt mig: resan blir av. Kosta vad det kosta vill. Ibland måste man unna sig något roligt och jag tycker jag förtjänar det efter de tunga veckor som gått.

Jag har förresten beställt en klänning från Nelly.com. Se och njut.

2 kommentarer:

  1. Urtjusig klänning, och ja, du förtjänar verkligen att komma iväg lite efter allt som hänt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ps. Är verkligen glad att ni ska komma!!! Längtar!

    SvaraRadera