torsdag 24 mars 2011

Jobbhelg.

Gabriel sitter och ser en underbar film som heter Polarexpressen. Den är faktiskt riktigt bra, till och med jag kan inte låta bli att titta. Snart ska vi promenera till dagis. Jag ska jobba ikväll och resten av helgen medan min familj åker till Kalix på skidtävling.
Igår var jag på massage på Sivs hälsokälla. Idag har jag ont i hela ryggen. Känns som om jag har små blämärken överallt. Skönt var det dock.
På eftermiddagen var jag och Gabriel och badade. Gabriel kastar sig nu baklänges ner i bassängen och jag är livrädd. Så har han börjat gå och slita lös löv från buskarna där inne på badet så jag får gå en meter bakom och styra om. Löven han lyckas hitta som ramlat av buskarna tar han med sig i bassängen och blir jättearg när dom sjunker. Då tycker han att jag, som sitter med kläderna på, ska komma och plocka upp dom. Härliga unge.

Idag väntar jobb som sagt. Jag ser inte framemot det så mycket idag. Hade hellre varit ledig.

2 kommentarer:

  1. Underbart!!! Och du, kvällen går säkert undan och hoppas att helgen går fort så du får vara ledig snart!

    SvaraRadera
  2. Förresten, älskar din nya blogg. Så fint med bilderna på er. Såg du att jag lånat bilder på Gabbe och dig till min blogg häromdagen?

    SvaraRadera