söndag 30 maj 2010

I min fina garderob.

















Min garderob är ett litet utrymme i lägenheten där jag spenderat många timmar med att ordna, sortera och inreda. Väggarna har jag målat rosa. Rosa är helt enkelt min färg. Jag älskar rosa.
Jag är shopaholic. Vilket kanske även syns på min garderob. Jag får en kick av att köpa köpa köpa. Till min sambos stora förtret. Jag har faktiskt bättrat mig en väldigt mycket sedan Gabriel föddes men det finns fortfarande arbete kvar att göra.
Våran kurator på jobbet ska gå en utbildning till hösten i KBT. Under utbildningen ska hon ha egna patienter. Jag sa att jag gärna ställer upp med mitt shoppingberoende. Så till hösten blir det troligtvis KBT för mig. Det är faktiskt det enda jag tror på kan förändra beteenden. Men ta en titt på mina vackra klädesplagg så länge. Dom är ju trots allt väldigt fina..:-)


















Den lilla svarta från Roberto Cavalli.











En sommarskapelse från Minimarket.





















Min älskade leopardpäls (fejk såklart) från Juicy couture.




Klänning från Odd Molly.
Skor Skor Skor.
Karen Millen.
Festblåsa från Rare Fashion.
Min finaste sommarklänning från Hm.
Väska från Jimmy Choo for Hm.
Toppar från Malene Birger och Acne.
Mina favoritskor från Jimmy Choo for Hm.
Klackarna är skyhöga men det gör ingenting när dom är såhär snygga. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar