tisdag 3 april 2012

Sömnbrist.

Jag har sovit så vansinnigt dåligt inatt. Vaknat flera gånger och önskat att det vore morgon så man kunde stiga upp med gott samvete, men det har det ju såklart inte varit och när jag väl skulle stiga upp kände jag mig som en klubbad säl.
Men trots det har jag varit ganska pigg idag, det är först nu jag börjar känna av tröttheten.
I lördags köpte min snälla pappa en cykel till mig. Igår cyklade jag till jobbet och jag kände mig som ett barn igen när jag satte mig på cykel, det var till och med vingligt för min förra cykel var så gammal, rostig och trög så jag slutade cykla. Nu var det nästan som att lära sig på nytt.
Gabriel fick också en ny cykel, med stödhjul. Han tyckte dock att det var lite läskigt eftersom att det var betydligt vingligare än vad det är med en trehjuling.
Snart är det påsk och jag sätter mig nog på kvasten, vart det bär av vet jag dock inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar