måndag 16 april 2012

Det var då.

Helgen har varit bra trots all snö som kastades ner från himlen och gjorde vägarna återigen slaskiga, leriga, blöta och äckliga.
Igår var vi på Teknikens hus med Tomas, Åsa, Stisse, Emil, Linn, Dag & Stig. Där var det full rulle. Gabbe hade inte tid att stanna någon längre stund på ett och samma ställe för allt var så spännande. Favoriten blev dock den där grejen som blåser upp en badboll i luften, med den kunde han faktiskt leka mer än 3 sekunder.
Det fanns en jättefin fotoutställning där på hur ett barn växer i magen. Jag fotade bilderna med min kamera. När jag kom till de sista bilderna och börjat fota upptäckte jag att jag stod och fotade spermier.
Jag fick ett samtal igår. PAVA behövde ett extravak så jag åkte och jobbade 4 timmar på kval. övertid. Det var faktiskt helt okej, dock ångrar jag inte en sekund att jag sökte mig därifrån. Det var inte mycket som förändrats sedan jag var där sist.
Idag har det varit jobb igen. Det är måndag och jag har upptäckt att måndagarna ofta är ganska stressiga vilket så var fallet även idag. Efter jobbet tog jag hundarna och barnvagnen för att promenera till dagis och hämta Gabbe. Det var faktiskt riktigt skönt att få sig en längre promenad när solen äntligen kom fram.

Nyfödd Gabbe och Gabbe idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar