måndag 19 december 2011

Bedragen.

Jag och Gabriel sitter tillsammans i soffan och ser på bolibompa. Jag håller på att somna men blir störd av ett sms som till min förtvivlan är från min bank. Det står att mitt kort är spärrat för att någon försökt dra pengar. Jag ringer banken och dom berättar att någon från Amerika försökt dra pengar från mitt konto men att dom nekat för att dom misstänkt bedrägeri. Tur för mig. Jag har ju inte hunnit köpa alla julklappar ännu. Fy fan för folk som försöker stjäla ifrån andra.

Jag har iaf fått mitt rosa gåband nu. Går minst en halvtimma om dagen. Jag känner att det börjar vara läge att ta i med hårdhandskarna mot min svällande mage. Jag som varit så noga innan jag fick barn, har nu släppt kontrollen helt vilket syns tydligt.
Idag ska jag försöka göra mina sista julklappsköp, dock måste jag ju nu då in på banken och ta ut pengar eftersom att mitt kort numera är spärrat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar