fredag 3 september 2010

This is it.

Här kommer bilden på min nya klänning. Dock är det inte jag på bilden utand et är säljarbilden. Orkade inte baxa på mig klänningen för att ta ett kort. Har för svårt att andas av allt snor för att ta mig igenom det momentet utan att syresättningen sänks till 65%.






Idag ska jag och Petra gåmed barnen till regementets dag. Där ska detfinnas stridsvagnar och en massa coola fordon som do flesta barn gillar.

När vi varit där är dt mycke troligt att Gabriel ska sova hos kusinerna Emil och Linn. Vad somär oklart r vad Gabriel själv vill och hur han komer att reagera när inte mamma följer med. Men om allt går enligt planerna blir det nog en krogrunda för min och Jans del.

Klockan två kommer min familj och fikar. Jag har gjort en marängtårta som jag knappt kunnat hålla mig ifrån att smaka. Men det vore ju otrevligt att ställa fram en tårta med en bit borta.

Det var jätte roligt att vara hos mormor igår. Hon var så fin i håret och på ett strålande humör. Gabriel satt och ropade "Hej gammelmormor" vilket hon tyckte var alldeles charmerande roligt. Hon sa ungefär tjugo gånger att han är så duktig, tror dock att hon glömt några av dom gångerna men det gjorde inget för Gabriel strålade av lycka.

2 kommentarer:

  1. Vilken ursnygg kkänning!!! Och den bara skriker LINN! Ha den ikväll. :) Låter toppen med mormor och marängtårtor, önskar jag var med. Kramar i massor på din födelsedag.

    SvaraRadera
  2. Gud så snygg!! Tyvärr kom ju en DUM förkylning ivägen :( ha en fin födelsedag!// Petra

    SvaraRadera