onsdag 22 februari 2012

Snöar lapphandskar.

Sitter vid matbordet och tittar på Gabriel som äter köttbullar och makaroner. Själv dricker jag Nutrilett med jordgubbssmak. Jag har gått upp några kilon för mycket nu, en blandning mellan stress, svårt att ta rast på jobbet och äta ordentligt samt bristen på träning som blivit på grund av trötthet och faktiskt lite slöhet också. Så nu är det dags att dra ned på sötsakerna.

Gabriel är fri från magsjuka nu. Vi har varit ute hela eftermiddagen och promenerat, åkt bob och plumsat i snön. Det började snöa lapphandskar ute och när vi väl gick in var vi genomblöta båda två.

Imorgon börjar jag gå introduktion på Sandens vårdcentral. Det ska bli så spännande och jag ser verkligen fram emot det.

Nu ska Gabriel ned i badet och jag in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar