lördag 7 januari 2012

Slagen.

Idag är det Söndag om min Jan åker till Halmstad för att stiga i graderna, i ett helt år. Nu ska man alltså få känna på livets som ensamstående mor. Men det kommer att gå bra. Han kommer ju iaf hem dom flesta helger och jag och Gabbe ska åka och hälsa på i Halmstad. Vi har grejjat msn så vi kan ha videochatt vilket Gabbe uppskattar mycket. Han gapskrattade när han fick se sin far göra grimaser på datorn.
Igår var en riktig tvättdag. Kändes som om tvätten aldrig skulle ta slut men det gjorde den och vi hade sedan lördagsmys. På dagen fick vi även trevligt besök.

Jag jobbade på trettondagsafton så julen stökades undan redan på onsdagen. På jobbet fick jag ett knytnäveslag i ansiktet. Tre gånger!! Jag upplevdes tydligen inte så trevlig och empatisk som jag försökte göra mig. Har faktiskt ont i hakan efter utfallet. På tisdag ska jag skriva en avvikelserapport eller vad det nu heter. Har aldrig skrivit en förut så jag måste fråga någon av mina fina kollegor vilket papper jag ska ta.
Nu ska jag och Gabbe se på Musses klubbhus. Ha en bra Söndag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar