tisdag 24 maj 2011

Sjuk.

Idag är det över en vecka sedan jag gick hem från jobbet med en dundrande migrän. Försökte jobba passet ut men till sist tyckte chefen att jag skulle gå hem. Natten var hemsk. Övervägde att åka till sjukhuset och få smärtlindring. Resterande veckan var inte heller bra. Och mina läppar är blå. Folk frågar om jag har nytt läppstift.
Idag ska jag iallafall till doktorn. Egentligen för att ta bort en födelsemärke men jag ska prata om migränen också -och framförallt medicineringen. Jag har haft min medicin sedan jag var 13 år. Medicinen påverkar cirkulationen och jag misstänker att det är det som gör mina läppar blå. Jag har haft en hel del migrän sista tiden och fått ta medicinen ofta.
Så nu hoppas jag att hitta någon annan medicinering som kan hjälpa mig.

Imorgon fyller min fina fina pojke 3 år. Jag funderar på att köpa honom en tamråtta. Jag har dock ej bestämt mig ännu, måste fundera om jag orkar ta hand om en varelse till.

Nu ska vi klä på oss och åka till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar